مدیریت تجربه دیجیتال مشتری در صنعت مالی و بانکی
در توسعه کسب و کار
ایجاد شده توسط
دکتر سیدحامد قنادپور
تشریح موضوع
توجه به تجربه مشتری در حوزه دیجیتال، امروزه به یک الزام تبدیل شده است. در صنعت بانکی و حوزهّای مختلف مالی در ایران، باتوجه به رقابت زیادی که در بین بانکها وجود دارد و از سویی قابلیتهای محدود در ارایه ارزش پیشنهادی، خدمات الکترونیکی و دیجیتالی اهمیت ویژهتری نیز دارند و در این رقابت، تجربه مشتری خوب میتواند برگ برنده بازیگران این صنایع باشد.
در این سمینار، بر اساس مدلهای علمی موجود در دنیا، در کنار تجربیات گرانقدر مدرس (که ابزارهای موفقی در ایران همچون تارا، همراهکارت، فانوسُ، پیشخوان مجازی، ایرانکارت و ... را راهاندازی کردهاست) به این موضوع مهم پرداخته میشود.
سرفصل مطالب
دوره را با دوستان خود به اشتراک بگذارید