Toggle navigation
خانه
برنامه آموزشی
نشست ها
مقررات آموزشی
پیشنهاد تدریس
آرشیو جامع برنامههای آموزشی
ثبتنام
درباره ما
تماس با ما
پژوهشکده پولی و بانکی
ورود اعضا
نام کاربری
کلمه عبور
بازيابی کلمه عبور
|
عضويت
۱۴۰۲ ـ مدیریت تجربه مشتری در بانکداری دیجیتال _ دکتر شهریار عزیزی
کارگاه آموزشی
مديريت تجربه مشتري در بانكداري ديجيتال
مدرس: دکتر شهریار عزیزی
دانشیار بازاریابی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی
دکتری مدیریت بازرگانی ـ بازاریابی، دانشگاه شهید بهشتی
این کارگاه آموزشی بهصورت
مجازی (آنلاین)
برگزار میشود.
كسب مزيت رقابتي در صنايع توليدي و خدماتي بويژه بانك، از كيفيت صرف خدمات به سوي تجربه مشتري حركت كرده است. تجربه مشتري شامل كليه واكنشهاي شناختي و رفتاري مشتري در تعامل با برند، در نقاط تماس مختلف است. در نظام بانكي بهدليل گسترده بودن نقاط تماس تعاملات مشتريان و بويژه كانالهاي ديجيتال، سنجش و گزارش تجربه مشتريان به شدت مورد توجه است. بنيان بانكداري ديجيتال علاوه بر ابعاد بهرهوري اقتصادي و كاهش هزينه، بهبود تجربه مشتريان و كسب مزيت رقابتي براي بانكها میباشد. درك درست مديران از تجربه مشتري ميتواند اشتباه در جايگزيني وسيله و هدف را به ويژه در تحول ديجيتال اصلاح كند. در اين كارگاه، مديريت تجربه مشتري در بستر بانكداري ديجيتال و جامع، فرآيند مديريت تجربه مشتري، ارائه الگوهاي سنجش تجربه مشتريان در بانك، ابزارها و فنون كاربردي در اين موضوع و نمونههای كاربردي در ابعاد مختلف آن مطرح ميشود.
سرفصل مطالب:
مفهومشناسي تجربه و تجربه مشتريان
جايگاه تجربه مشتري در بانكداري ديجيتال و جامع
مديريت و مهندسي تجربه مشتري در بانكداري ديجيتال
ابزارها و فنون رايج در مديريت تجربه مشتري در بانكداري ديجيتال
زمان: ۲۷ و ۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ساعت
۱۳
تا
۱۵ (بهمدت ۴ ساعت)
هزینه: ششصد هزار تومان
ثبتنام
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز