ورود اعضا
نام کاربری
کلمه عبور
بازيابی کلمه عبور  | عضويت
 
۱۴۰۲ ـ مدیریت تجربه مشتری در بانکداری دیجیتال _ دکتر شهریار عزیزی


کارگاه آموزشی


مديريت تجربه مشتري در بانكداري ديجيتال

مدرس: دکتر شهریار عزیزی
دانشیار بازاریابی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی
دکتری مدیریت بازرگانی ـ بازاریابی، دانشگاه شهید بهشتی


این کارگاه آموزشی به‌صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌شود.


كسب مزيت رقابتي در صنايع توليدي و خدماتي بويژه بانك، از كيفيت صرف خدمات به سوي تجربه مشتري حركت كرده است. تجربه مشتري شامل كليه واكنش‌هاي شناختي و رفتاري مشتري در تعامل با برند، در نقاط تماس مختلف است. در نظام بانكي به‌دليل گسترده بودن نقاط تماس تعاملات مشتريان و بويژه كانال‌هاي ديجيتال، سنجش و گزارش تجربه مشتريان به ‌شدت مورد توجه است. بنيان بانكداري ديجيتال علاوه بر ابعاد بهره‌وري اقتصادي و كاهش هزينه،‌ بهبود تجربه مشتريان و كسب مزيت رقابتي براي بانك‌ها می‌باشد. درك درست مديران از تجربه مشتري مي‌تواند اشتباه در جايگزيني وسيله و هدف را به ويژه در تحول ديجيتال اصلاح كند. در اين كارگاه، مديريت تجربه مشتري در بستر بانكداري ديجيتال و جامع، فرآيند مديريت تجربه مشتري، ارائه الگوهاي سنجش تجربه مشتريان در بانك، ابزارها و فنون كاربردي در اين موضوع و نمونه‌های كاربردي در ابعاد مختلف آن مطرح مي‌شود.
 

سرفصل مطالب:
  • مفهوم‌شناسي تجربه و تجربه مشتريان
  • جايگاه تجربه مشتري در بانكداري ديجيتال و جامع
  • مديريت و مهندسي تجربه مشتري در بانكداري ديجيتال
  • ابزارها و فنون رايج در مديريت تجربه مشتري در بانكداري ديجيتال


زمان: ۲۷ و ۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ساعت ۱۳ تا ۱۵ (به‌مدت ۴ ساعت)

هزینه: ششصد هزار تومان

ثبت‌نام