ورود اعضا
نام کاربری
کلمه عبور
بازيابی کلمه عبور  | عضويت
 
۱۴۰۰- مدیریت ارتباط با مشتریان- محمدتقی تقوی‌فرد




کارگاه آموزشی
مدیریت ارتباط با مشتریان

مدرس: دکتر محمدتقی تقوی‌فرد
دکتری مهندسی صنایع از دانشگاه کانزاس آمریکا
دانشیار دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی

این دوره آموزشی به‌صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌شود.


مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، یک راهبرد کسب و کار است که با پیشرفت فناوری تقویت می‌شود و از طریق آن سازمان‌ها به ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینه‌سازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان می‌پردازند. CRM موفق، کسب و کار را از دید مشتری می‌بیند و در برنامه‌ریزی خود تجربه مشتری را در نظر می‌گیرد. نگاه از دید مشتری به شما کمک می‌کند تا شکاف‌ها و فرصت‌های موجود در کسب و کارتان را مشاهده و استراتژی و فرآیند‌های موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید.


سرفصل مطالب:
  • مبانی مدیریت ارتباط با مشتری
  • روش‌های طبقه‌بندی مشتریان
  • روش‌های WRFM-RFM
  • روش‌های تعیین ارزش عمر مشتری
  • روش‌های رتبه‌بندی مشتریان با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره
  • داده‌کاوی (بخش‌بندی و طبقه‌بندی مشتریان با استفاده از نرم‌افزار)
  • روش‌های ارزیابی عملکرد

زمان: ۶، ۹، ۱۱ و ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۳ تا ۱۵ (به‌مدت ۸ ساعت)
هزینه: نهصد هزار تومان

مدیریت ارتباط با مشتریان