ورود اعضا
نام کاربری
کلمه عبور
بازيابی کلمه عبور  | عضويت
 
۱۴۰۰- برنامه‌های فعالسازی برند در بانک‌ها- مسعود کیماسی


کارگاه آموزشی
برنامه‌های فعالسازی برند در بانک‌ها

مدرس: دکتر مسعود کیماسی
دکتری مدیریت از دانشگاه تهران
عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
مدیر بازاریابی در شبکه بانکی
                                                          

این دوره آموزشی به‌صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌شود.

شرکت‌های ایرانی بویژه بانک‌ها و موسساتی که در صنعت خدمات مالی رقابت می‌کنند، باید بیش از پیش به این موضوع توجه داشته باشند که بازاریابی جنگ محصولات نیست، بلکه جنگ تصورات است. با کمک برندآفرینی و برندسازی می‌توان در فضای اصلی رقابت که ذهن مشتری است برنده شد. به‌همین دلیل است که امروزه برند ارزشمندترین سرمایه یک بانک به‌شمار می‌رود. همچنین از آنجایی که عموما خدمات بانک‌ها تفاوت برجسته‌ای با هم ندارند، برند یک عامل متمایز‌کننده استراتژیک در جذب و توسعه‌ی روابط با ذینفعان و بویژه مشتریان به‌شمار می‌رود.

سرفصل مطالب:
  • تعاریف پایه و اهمیت برندینگ در صنعت بانکی
  • فرآیند برندآفرینی
  • تحلیل موقعیت کنونی برند بانک
  • تحلیل نقاط تماس برند
  • موقعیت‌یابی برند
  • برنامه‌های فعالسازی درونی و بیرونی

زمان: ۲۰، ۲۲، ۲۷ و ۲۹ دی ۱۴۰۰، ساعت ۱۳ تا ۱۵ (به‌مدت ۸ ساعت)
هزینه: نهصد هزار تومان

ثبت نام آنلاین