ورود اعضا
نام کاربری
کلمه عبور
بازيابی کلمه عبور  | عضويت
 
رویکرد مبتنی برداده‌کاوی
 

کارگاه آموزشی

رویکرد مبتنی برداده‌کاوی در

مدیریت ارتباط با مشتری در بانک‌ها


مدرس: دکتر عبداله عشقی

· دکتری مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه تربیت مدرس

· مدیر محصولات هوشمند در شرکت حوزه‌ی فناوری اطلاعات

 

این دوره آموزشی به‌صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌شود.

 

در دنیای رقابتی امروز نمی‌توان با همه مشتریان به یک نوع رفتار کرد. رفتارها باید حساب شده، شخصی‌سازی شده و متناسب با سلایق و علایق هر شخص باشد. با توجه به اهمیت این موضوع، در این دوره، شاخص‌ها و مفاهیم پایه‌ای مربوط به مشتری در بانک شناسایی می‌شوند، کاربردهای داده‌کاوی در تحلیل مشتریان بانکی بررسی می‌شود و در نهایت، چارچوبی برای تحلیل مشتری از منظر توصیفی، تشریحی، پیش‌بینی‌کننده و  هدایت‌کننده در سیستم بانکی ارائه خواهد شد.

 

سرفصل مطالب:

·         شاخص‌های مشتری و تحلیل مشتری در بانک

·         مفاهیم پایه‌ای داده‌کاوی

·         تحلیل مبتنی بر شبکه برای شناخت روابط در شبکه مشتریان

·         انواع مرکزیت‌ها و کاربرد آن در تحلیل روابط مشتریان بانکی

·         اجتماعات و تفسیر بانکی اجتماعات مشتریان

·         مفاهیم خوشه‌بندی، ساختار اجتماع، اجتماعات همپوشان

·         تشریح چارچوبی مبتنی بر داده‌کاوی برای تحلیل مشتریان بانکی

 

پیش نیاز علمی: آشنایی با داده‌کاوی، مفاهیم تحلیل داده و کسب‌و‌کار بانکی

 

زمان: ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۸ و ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ساعت ۱۳ تا ۱۵ (به‌مدت ۱۰ ساعت)

هزینه: هفتصد و پنجاه هزار تومان

ثبت‌نام آنلاین