ورود اعضا
نام کاربری
کلمه عبور
بازيابی کلمه عبور  | عضويت
 
تبلیغات و روابط عمومی


دوره آموزشی مدیریت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت بانکداری

 

دکتر کیماسی (عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)

دکتر خانلری (عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)

ثبت‌نام

همراه با اعطای گواهینامه

 

تشریح موضوع: در این دوره با نقش و جایگاه تبلیغات در مجموعه فعالیتهای بازاریابی آشنا خواهیم شد. بی شک طراحی یک کمپین تبلیغاتی بدون توجه به سایر ارکان و متغیرهای بازاریابی از قبیل مشتریان هدف، جایگاه یابی، محصولات و خدمات، کانال‌های توزیع و ... به صورت یکپارچه و منسجم میسر نخواهد شد. هماهنگی بین اجزای مختلف بازاریابی لازمه خلق یک تبلیغ اثربخش است. لذا نقش و جایگاه تبلیغات در فعالیت‌های بازاریابی این دوره آموزشی خواهد بود.

 

سرفصل مطالب:

·        مفاهیم پایه در ارتباطات بازاریابی یکپارچه

·        هماهنگی بین عناصر آمیخته بازاریابی در فعالیتهای برندینگ

·        بررسی مختصر ارکان برنامه بازاریابی با تاکید بر نقش آمیخته ترفیعی

·        بررسی عناصر آمیخته ترفیعی

·        بخش بندی بازار، بازار هدف، جایگاه یابی و تبلیغات

·        موردکاوی چند تبلیغ بر اساس مفاهیم گفته شده در قالب کارگاه

 

مخاطبین:

·        مدیران روابط عمومی و بازاریابی

·        معاونین، مدیران و کارشناسان بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری

 

زمان: ۷ مرداد ۱۳۹۵، ساعت ۹ تا ۱۷

مکان: پژوهشکده پولی و بانکی

هزینه ثبت‌نام: ۴،۱۰۰،۰۰۰ ریال (چهارصد و ده هزار تومان)

 

تماس با ما:  ۸۸۶۵۷۳۹۵ و ۸۸۶۵۷۳۹۷

 به کلیه شرکت کنندگانی که حداقل در ۸۰ درصد از مدت کلاس حضور داشته باشند «گواهی‌نامه حضور در دوره آموزشی» اعطا خواهد شد.

واریز وجه ثبت‌نام به صورت آنلاین از سایت پژوهشکده: افرادی که از طریق سیستم آنلاین وجه ثبت‌نام را واریز می‌نمایند، لازم است که شماره پیگیری یا شناسه پرداخت خود را یادداشت کرده و در اسرع‌وقت با امور مالی پژوهشکده (خانم نجمی) به شماره ۸۸۶۵۷۳۶۶ تماس حاصل فرمایند.

واریز وجه ثبت‌نام با مراجعه به شعب بانک‌ اقتصادنوین: شماره حساب ۱-۲۹۰۲۷۸۳-۸۵۰-۱۲۷ نزد بانک اقتصاد نوین شعبه دکتر بهشتی (کد ۱۲۷) به‌نام پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی