ورود اعضا
نام کاربری
کلمه عبور
بازيابی کلمه عبور  | عضويت
 

بوم بازاریابی استراتژیک در صنعت بانکداری





کارگاه آموزشی

بوم بازاریابی استراتژیک در صنعت بانکداری
مدرس: دکتر مسعود کیماسی
عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
مشاور بازاریابی در شبکه بانکی

این دوره آموزشی به‌صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌شود.
همواره این سؤالات برای مدیران و کارشناسان مطرح بوده است که چگونه باید استراتژی‏های بازاریابی‏ بانک‏ را توسعه داد؟ چگونه برنامه بازاریابی استراتژیک بانک را تدوین کرد؟ از کجا شروع نمود؟ و حتی این سؤال پایه‏ای که اساساً استراتژی بازاریابی چیست و در سند استراتژی بازاریابی باید به چه موضوعاتی پرداخت؟ در این کارگاه آموزشی نحوه تدوین استراتژی‏های بازاریابی در قالب «بوم استراتژی بازاریابی» و با ذکر مثال‏های بانکی با شرکت‏کنندگان به اشتراک گذاشته خواهد شد. بوم استراتژی بازاریابی یک چارچوب کاربردی برای توسعه و تدوین استراتژی‏های بازاریابی و تبدیل آن‌ها به برنامه‏های عملیاتی است.
 
سرفصل مطالب:

  • چیستی استراتژی بازاریابی
  • بوم بازاریابی استراتژیک

    • بینش بازاریابی پویا: روندها و تغییراتی که در طول زمان در صنعت بانکی شکل خواهند گرفت و اثر پایدار و عمیقی بر کسب و کارمان خواهند داشت، کدامند؟

    • آرمان پیروزی بخش: آرمان پیروزی بخش بانک ما چیست؟

    • مکان رقابت: زمین بازی که به واسطه حضور در آن آرمان پیروزی بخش‏مان محقق می شود، کجاست؟

    • استراتژی رقابت: استراتژی‏های کلانی که به پیروزی در زمین بازی منجر می شود، کدامند؟

    • تاکتیک‌های رقابت: اقدامات عملیاتی که در زمین بازی صورت می‏گیرد تا برنده شویم، چیستند؟

    • تداوم رقابت: برای ماندن در زمین بازی و رشد به چه منابع و سیستم‏های مدیریتی نیاز است؟ 
زمان: ۱۵، ۲۰، ۲۲ و ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۱۳ تا ۱۵ (به‌مدت ۸ ساعت)
هزینه: نهصد هزار تومان
ثبت نام آنلاین

http://ws.mbri.ac.ir/News//312
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان