ورود کاربر
ایمیل
کلمه عبور
کلمه عبور را فراموش کرده ام  | عضويت
 
تبلیغات در صنعت بانکداری- کیماسی
  

کارگاه آموزشی

تبلیغات در صنعت بانکداری

 

مدرس: دکتر مسعود کیماسی

· عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

· مدیر بازاریابی در شبکه بانکی

 

ثبت نام آنلاین

 

در این دوره ضمن اشاره به نقش و جایگاه تبلیغات در برنامه بازاریابی و ارتباطات بازاریابی یکپارچه، مراحل انجام یک کمپین تبلیغاتی با تاکید بر مدل 5M تشریح خواهد شد. برای درک بهتر مفاهیم از نمونه‌های تبلیغاتی موفق اجرا شده در داخل و خارج از کشور استفاده خواهد شد.

 

سرفصل مطالب:

  • جایگاه تبلیغات در برنامه بازاریابی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی
  • مراحل برنامه‌ریزی یک کمپین تبلیغاتی
  • هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی کمپین تبلیغاتی
  • استراتژی پیام، پیام‌های تبلیغی اثربخش، جاذبه‌ها و تکنیک‌های اجرا
  • برنامه‌ریزی رسانه
  • سنجش اثربخشی تبلیغ

 

زمان: ۱۰و ۲۴ مهر و ۱ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۱۴ تا ۱۷

مکان: پژوهشکده پولی و بانکی (میدان آرژانتین، ابتدای آفریقا، پلاک ۱۰)

هزینه: پانصد و پنجاه هزار تومان

 


Powered by AtenaHamayesh