ورود کاربر
ایمیل
کلمه عبور
کلمه عبور را فراموش کرده ام  | عضويت
 
فرآیندگرایی یا سرویس گرایی
 

کارگاه آموزشی

فرایندگرایی یا سرویس گرایی: از معماری تا پیاده‌سازی

 

مدرس: امیررضا مهجوریان

 

ثبت‌نام آنلاین

 

هدف از این کارگاه بررسی و مقایسه دو پارادایم در معماری سازمانی و تعیین ویژگی و کاربرد هرکدام برای صنعت بانکی است. بطوریکه مخاطبان در انتهای کارگاه قادر باشند برای سازمان خود متناسب با متغییرهایی که گفته خواهد شد، پارادایم مناسب را انتخاب کنند. بدین منظور علاوه بر پرداختن به‌دامنه کسب و کار، نحوه پیاده‌سازی و تحقق هر کدام از این دو پارادایم با راهکارهای BPMS و ERP نیز بررسی خواهد شد و در نهایت علل موفقیت و آسیب شناسی دلایل شکست استقرار سیستم‌های جامع در بانک‌ها مطرح می‌شود. 

 

سرفصل مطالب:

·         مروری بر سه نگاه وظیفه محور، فرایندمحور و سرویس محور در صنعت بانکداری

·         بررسی معماری فرایند و فرایندگرایی

·          بررسی معماری سرویس و سرویس‌گرایی

·         مقایسه میان فرایندگرایی و سرویس گرایی

·         پیاده سازی و مانیتورینگ فرایندها و سرویس‌ها

·         دلایل موفقیت و آسیب شناسی دلایل شکست پیاده سازی سیستم های BPMS و ERP

 

مخاطبین:

·         مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات

·         مدیران و کارشناسان واحدهای سازمان و روش‌ها، تحول اداری و بهبود فرایند در بانک‌ها

·         شرکت‌های ارائه دهنده محصولات و سرویس‌های بانکی

·         طراحان سیستم‌ها و سرویس‌های بانکی

 

زمان: ۲ روز، ساعت ۱۴ تا ۱۷

مکان: پژوهشکده پولی و بانکی (میدان آرژانتین، ابتدای آفریقا، پلاک ۱۰)

هزینه: دویست و چهل هزار تومان

 

شماره‌های تماس: ۸۸۶۵۷۳۹۵ و ۸۸۶۵۷۳۹۷

دورنگار: ۸۸۶۵۷۴۳۰

 

چگونگی واریز وجه ثبت‌نام:

به صورت آنلاین از سایت پژوهشکده: افرادی که از طریق سیستم آنلاین وجه ثبت‌نام را واریز می‌نمایند، موکداً لازم است که شماره پیگیری یا شناسه پرداخت خود را یادداشت کرده و در اسرع‌وقت با امور مالی پژوهشکده به شماره ۸۸۶۵۷۳۶۶ تماس حاصل فرمایند.

با مراجعه به شعب بانک‌ اقتصادنوین: شماره حساب ۱-۲۹۰۲۷۸۳-۸۳۴-۱۲۷ نزد بانک اقتصاد نوین شعبه دکتر بهشتی (کد ۱۲۷) به‌نام پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی

 

 

Powered by AtenaHamayesh