ورود کاربر
ایمیل
کلمه عبور
کلمه عبور را فراموش کرده ام  | عضويت
 
مدیریت ارتباط با مشتریان- تقوی فرد
 

کارگاه آموزشی

مدیریت ارتباط با مشتریان

CRM

 

مدرس: دکتر محمدتقی تقوی‌فرد

· دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه کانزاس امریکا

· عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی

 

ثبت‌نام آنلاین

 

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، یک راهبرد کسب و کار است که با پیشرفت فناوری تقویت می‌شود و از طریق آن سازمان‌ها به ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینه‌سازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان می‌پردازند. CRM موفق، کسب و کار را از دید مشتری می‌بیند و در برنامه‌ریزی خود تجربه مشتری را در نظر می‌گیرد. نگاه از دید مشتری به شما کمک می‌کند تا شکاف‌ها و فرصت‌های موجود در کسب و کارتان را مشاهده و استراتژی و فرآیند‌های موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید.

 

سرفصل مطالب:

·                     مبانی مدیریت ارتباط با مشتری

·                    روش‌های طبقه‌بندی مشتریان

§                    روش‌های WRFM-RFM

§                    روش‌های تعیین ارزش عمر مشتری

§                    روش‌های رتبه‌بندی مشتریان با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره

·                    داده‌کاوی (بخش‌بندی و طبقه‌بندی مشتریان با استفاده از نرم‌افزار)

·                    روش‌های ارزیابی عملکرد

·                    آشنایی با نرم‌افزار CRM

 

زمان: ۲8 دی و ۲، ۵ و ۷ بهمن ۱۳۹۸، ساعت ۱۴ تا ۱۷

مکان: پژوهشکده پولی و بانکی (میدان آرژانتین، ابتدای آفریقا، پلاک ۱۰)

هزینه: هفتصد و پنجاه هزار تومان


Powered by AtenaHamayesh