ورود کاربر
ایمیل
کلمه عبور
کلمه عبور را فراموش کرده ام  | عضويت
 
کمپین‌های بازاریابی- ایمانی مهر

کارگاه آموزشی

مدیریت کمپین‌های بازاریابی و طرح‌های وفاداری بر بستر سامانه‌های بانکداری-رویکرد بی‌درنگ

 

مدرس: مهدی ایمانی‌مهر

· مدیر تحقیقات بازار در حوزه‌ی فناوری اطلاعات

 

ثبت‌نام آنلاین

 

در این دوره آموزشی، سخن از گذار به‌سوی بانک دیجیتال است آن هم در قلمرو بازاریابی؛ بر این اساس، ضرورت برگزاری این دوره، ضرورت دعوت به تفکر دوباره پیرامون کسب و کار بانکداری است؛ ضرورت بازتعریف فرایند خلق ارزش در بانک با تمرکز بر مشتریان است و این‌که تجربیات بین‌المللی در به‌کارگیری فناوری، چگونه راهکاری را به‌صورت متمرکز و جامع بر بستر سامانه‌های موجود بانکداری پیشنهاد می‌دهد.

 

سرفصل مطالب:

·         فناوری و تغییر اقلیم کسب و کار

·         فلسفه‌ی فناوری در صنعت بانکداری- از تولید انبوه خدمات بانکی تا ویژه‌سازی انبوه

·         فلسفه فناوری در صنعت بانکداری از تراکنش تا تعامل

·         کانال‌های همه‌کاره در خدمت مدیریت ارتباط با مشتریان همه برای یکی

·         هوش بازاریابی، کلان داده‌ها و تحلیل بازار

·         هوش عملیاتی و مدیریت بی‌درنگ طرح‌های وفاداری

·         روش‌های بازاریابی مشتریان دست دادن با بازار از دست رفته

·         سنجش اثربخشی طرح‌های ترویجی با قضاوت فناوری دل نبستن به اسب بازنده

·         به‌سوی آینده بانک دیجیتال، هم‌افزایی دیجیتال

 

زمان: ۴ و ۹ آذر ۱۳۹۸، ساعت ۱۴ تا 17 (به مدت ۶ ساعت)

مکان: پژوهشکده پولی و بانکی (میدان آرژانتین، ابتدای آفریقا، پلاک ۱۰)

هزینه: چهارصد هزار تومان


Powered by AtenaHamayesh